Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Apr 26, 2004

Semoga Allah selamatkan sahabatku

"Assalamualaikum... skang nih keadaan ****** dlm keadaan kronik.. jadi diharap korang boleh buat baca yassin dan solat hajat .. moga2 Allah beri kekuatan pada sahabat kita ******... semoga Allah mudahkan semuanya.. jazakaAllah "

Offline msg yang appear kat skrin pc aku sebaik saje aku bukak PC ...

Ya Allah .. apesal nih ??? aku tatau pa pe pun .. dua tiga orang kawan aku berstatuskan " semoga ****** selamat " dsb nye kat YM ... ape yang berlaku nih ? aku tanye kawan kawan ... dua tiga orang reply citerkan ape yang berlaku ..

Rupenye sahabat aku sorang ni accident semalam .. gerun dengar citer macam mane boleh jadi peristiwa hitam tu .. hanya dia dan Allah yang tahu macamane keadaan dia skrang .. aku dan kawan-kawan hanya mampu berdoa semoga dia selamat ...

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami