Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Apr 7, 2004

Trimas

Ucapan terima kasih yang tak terhingga buat semua warga Oita yang telah wazawaza buat suprise besday party untuk aku .. rase nak nangis !!! ni la kali pertama dalam hidup aku ade kawan yang sanggup buatkan birthday cake untuk aku .. terima kasih sesangat untuk kak fuza dan jaja .. dan semua ... Sambut besday tepi padang bola skolah sambil tengok bebudak laki renshu bola untuk pertandingan akan datang di kitakyushuu .. gambatte .. jadikan tahun ni johan plak setelah tahun lepas berjaya pegang naib johan .. yoshhh GAMBARE OITA !!!

Sibuk mengemas rumah sampai terlupe beskal aku tayar pancit .. ampeh betull .. esok nak skolah .. kalau tak repair ade yang lewat sampai skolah kang .. tamau aaa first day kantoi .. gi homewide beli mushigomu 59Y .. sebaik pakcik bawah ni sanggup tolong repair .. alhamdulillah dah ok .. esok leh aa semangat gi skolah .. alamak esok jikken la plak .. camne la jikken tahun nih .. mampu ke aku nak buat .. otak dah berkarat nih ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami