Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Apr 10, 2004

Oh Kohaiku !!!

Puas melayan kohai arini satu ari .. dengan karenah jaja , amy , azie , jue .. aku ngan kak fuza tak kering gusi .. macam macam citer keluar .. dari yang terang-terang sampai yang kelam-kelam .. heheheh ( pengaruh MX3 ) !!!

Kitorang skrang ni terhamatteru ngan vcd-vcd melayu yang tah ape ape .. kat bilik aku je ade selonggok vcd melayu .. yang belum tgk pun ade dekat 5 bijik .. teringin nak tgk tapi kalau tengok sengsorang bosan la plak .. so kena la tunggu bebudak ni datang melepak .. plannye nak nengok citer ' Ampunkan Dosaku' .. ju kate dia nak tgk sape yang menangis nengok citer tu ... malangnye lepas lepak joyfull terus sume pancit .. sambung esok je la plan seterusnye ..

Kalo boleh mmg tamo tidur kitorang ni .. nak menghabiskan detik detik bersama sebaik mungkin .. bukan ape nanti amy dah balik ariake , ju ngan azie balik kosen .. tinggalla aku , jaja ngan kak fuza menghabiskan sisa-sisa heijitsu menghadapi jikken ngan kelas yang ippai-ippai .. aduhhhh !!! tensyen nye bile teringat kena skolah lagi minggu depan .. dalam pala aku ni dah nampak tanahair tercinta jek .. uwaaaa nak balik bulan 8 nie .. tak saba !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami