Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Apr 8, 2004

Tayar beskal pancit lagi

Tensyennye .. ingat semalam dah repair , ok la beskal aku tu.. rilek je pagi ni .. kelas stat kul 9:00 am .. aku dgn bangganye stat bersarapan pukul 8:45 .. kalau naik beskal ... pecut 3 minit leh sampai skolah nih ... !!! 8:53 am .. uwaaaaaa tiba kat parking beskal tengok elok je tayar depan beskal aku penyekkk cantekkk je .. gelabah tahap tak ingat aaa ... sebaik ade beskal sebijik lagi .. dengan tayar beskal tu pun pancit sket aku pecut sekuat ati .. sampai kelas Kudo sensei dah get ready tunggu sambil cekak pinggang ... perghhh sebaik tak kena sound .. kalau tak .. malu beb !!!

Balik skolah terus mintak tolong pakcik Iehara bawah nih carikan pomen .. bukan ape .. susah aa kalo takde beskal .. tambah tambah kalau kelas ichigen .. pueh berlari .. paling cepat leh sampai kogakubu dari umah kalau jalan kaki ade kot 15 minit .. eiiii mane tahan ... abeh duit aku 1700Y tadi buat repair tayar .. tapi takpe la dpd repair sendiri ntah ape jadi .. baik bagi pakcik beskal tu repair .. sebaik pakcik tu baik dan ensem .. hehehhehe !!! Alang-alang beskal dah mantap .. cuaca pun best .. aku ajak jaja gi homewide ngan jusco .. tak beli pa pe pun .. cuci mata jek .. !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami