Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Apr 30, 2004

Trauma

Aku rase ni la the best movie Melayu aku pernah tgk dalam idup aku ... seriesss !!!! Sape belum tgk sila la tgk .. aku yakin mesti korang pueh ati nye ... kalau nak best tgk la kat bilik sound system power ... cam bilik pnat .. kan pnat kan .. hehehhe

Power aaa nasha ngan amy mastura memainkan peranan masing-masing dalam citer tu .. aku rase cam nak jerit je kat nasha apesal jahat sangat ko aaaaaaa .... dah la masuk dalam famili orang tak pasal pasal .. pastu huru harakan famili orang .. pastu putuskan hubungan adik beradik .. rampas pakwe orang .. pastu suka ati je nak duk umah tu .. buat cam umah sendiri .. cam bagusss je .. eiiii ... gerammmmnye aku tgk nasha belakon .. pendek kate mmg menjadi aaa citer nih ... maji best !!!

Amy memang lain giler aa dia dalam citer nih .. mengalir air mata aku tgk camne dia dimainkan oleh nasha ... tu la .. baik sangat .. sian amy masa dia cube buktikan dia tak giler ... aku pun rase nak jerit ... " tolong aaa pecaya amy tu tak giler aaaaaaaa " ...

Tu baru wataknye dalam citer.. belum tahap kesuspenan nye lagi .. memang suspen aa citer nih .. sassuga aziz m.osman .. dengan bunyi , gambar dan suasana movie lagi .. aku rasa ni la citer melayu paling suspen aku penah tgk ... maji korang ... best sangat citer nih .. sape lum tgk tu sila la tgk .. tak rugi .. kalau nak best lagi pasang sound system korang kekuat ... boleh lawan citer suspen omputeh ... gilerrr aaa citer nih .. tak penah aku puji citer melayu camni .. hehehe ...

Sape yang belum tgk citer nih .. pelakon dia .. amy mastura , azhar sulaiman , nasha aziz , sharifah aleya .. tengok jangan tak tengok kay ...

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami