Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Apr 2, 2004

Jadual dah kuar .. gambaruzo !!

Aku gi amik jadual kat skolah tadi .. taihennye .. camne la aku nak survive tahun depan .. jikken sebijik je tapi taihen semacam .. tapi kali ni zettai aku tak lewat anta repot jikken dan segala jenis repot .. kalo tak yabai aa .. tahun ni penentu aku dapat sotsugyo ke tak tahun depan .. kalau aku memain abeh aa .. Isk tidaaakk .. takkan aku nak sesiakan masa depan aku .. tanak duk sini lelama .. baik balik cecepat keja kat mesia .. dapat duk dengan mak bapak ngan adik adik .. dah lame tak dapat kumpul ngan adik adik .. last bile ek .. bulan 3 tahun lepas sebelum adik aku berangkat ke tokyo aritu .. tu pun dapat kumpul sehari jek .. uwaaa sedeynye .. rindu adik adik akak ..

Tadi tghari sampai petang aku lepak ngan pakcik oyasan bawah umah aku nih .. seronot gak layan dia sesekali hima nih ..

"Boku Mareshia ni ittara oyomesan ga kurukana ? " ..
"Ermmm bimmyou ne ... "

hehhe pakcik tu ade ati nak datang Mesia carik pompuan .. ngarut je .. sebaik bini dia cover kate orang mesia tak suka pakcik botak .. kelakar la plak .. dia kate sebelum balik nak kasik aku hadiah kain lapik meja .. hadiah perpisahan dia kate .. heheh doumo doumo .. kecil tapak tangan .. cincin emas kutadahkan .. wayakpppp .. apesal cincin emas plak nih .. nenonggg nenonggg !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami