Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Apr 6, 2004

7.4.1982 ...11.25pm

Di saat itu mungkin air mata Pn.Nooraini Shamsuddin mengalir kerana kali pertama melihat kelahiran anak sulongnya hasil perkahwinan dengan suami tersayang En.Md Ali Badri ...tapi disaat itu suami tersayang tiada disebelah .. hanya dengan kehadiran mak ayah pengubat rindu kepada si suami .. masa mak tengok baby kali pertama mesti mak mengharapkan baby tu jadi anak yang baik ... anak soleh .. mak kata nama Nor Saadatul Kamilah ni tok yang bagi .. maksudnye "Cahaya Kebahagiaan yang Sempurna " ... sejuk hati mak bile dengar nama tu .. mesti mak pun doa supaya anak mak sentiasa bahagia macam nama dia ..

Alhamdulillah .. anak mak sentiasa bahagia .. bahagia dilahirkan dalam keluarga yang tak pernah putus dengan kasih sayang .. penuh dengan didikan yang sempurna .. anak mak tak pernah rasa kurang dengan apa yang mak ngan bapak bagi .. sayang sangat mak ngan bapak .. terima kasih kerana melahirkan anak mak ni dan adik adik ..

Terima kasih kepada semua yang wish Eppy Besday kat aku .... Kando sangat besday kali ni sebab ramai sangat yang wish ... tima kasih bebanyak .. sedar tak sedar dah 22 umur aku .. isk .. dah tak boleh memain dah nih .. kena lebih gambaru untuk masa depan ..

Cakap pasal masa depan .. alhamdulillah aku rasa bersyukur sangat bile dapat full result tadi dan aku masih dapat mengekalkan 3 pointer atas .. dan aku akan berusaha agar CGPA aku dapat dikekalkan .. aku rasa ini adalah hadiah paling bermakna buat aku setelah berusaha sebaik mungkin sem lepas .. dan aku nak gambaru lagi sem nih .. nak naikkan pointer lagi .. bapak kate anak bapak kena kekalkan pointer atas 3 .. tak boleh jatuh tau .. insyallah aku akan ingat pesanan tu sampai bile bile .. gambarimasu !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami