Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Apr 22, 2004

Penat + Letih = ZzzZZz !!!

Jikken 4 jam arini .. mengadap litar transistor.... aduhhh sakit pala tgk litar berselirat ... bengang betul aaaa ngan Yamada , Watanabe ngan Yamamichi nih .. bukan nak bagi aku buat same jikken .. dah last last tu baru bagi aku buat sket .. sedey aku .. ingat aku tak yoshuu ke sebelum datang jikken ... sume derang nak buat .. aku tengok je .. bile la derang nak pecaya aku .. geramm gak .. bile sensei tak nampak aku buat jikken .. kurang la markah aku .. nanti sensei kate aku tak aktif dalam grup .. rase nak nangis je tadi ... yarasete kudasai yo !!!

Uwaaa .. kejam nye grupmate aku .. !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami