Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Apr 2, 2004

1995Y

Malam ni sume serabut .. tatau nape .. aku pun tahap genkai jugak ari ni .. takpe la malas nak ingat menda tak best .. arini aku layan kohai dua orang si Azie ngan Ju yang comel lote nih .. plus jaja yang mmg sedia ade comel .. heheheh ...

Aaaaaa .. aku berjaya mengkebas 2 lai baju kat jusco ptg tadi .. selai baju kemeja haru .. warna merah putih 1995Y .. selai lagi t-shirt ungu 525Y .. heheh beli yg murah je .. tak mampu beli mahal mahal .. beli pun sebab nak pakai pegi houston bosh ahad nih .. tapi aku beli jugak somethin' yg dah lame aku teringin nak beli .. sebaik comel comel .. tu pun atas nasihat k.fuza and da' geng .. so ade la dalam 4500Y aku banje tadi .. muahahha banyaknye .. takpe bukan selalu .. heheh mila mila ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami