Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Apr 11, 2004

Kohaiku yang kaya

"Kak Mila .. jom masuk Tokiwa jap ... nak beli perfume .."

"Aaaa ok .. "

Aku ngikut je bebudak ni .. ni baru masuk kali ke-2 aku masuk Tokiwa Machi sepanjang 2 tahun life aku kat Oita .. cam mahal je tempat ni tak sanggup nak masuk .. bukan mampu beli pun .. pening pala bawak kohai bershopping ... duit banyak sungguh... beli produk sume jenama power power yang aku tak penah dengar .. anna sui la cristian dior la .. ape lagi ek .. aaa RMK la .. ntah menda menda .. siap gi mekap free lagi .. sanggup keluarkan Y9000 untuk beli sebotol perfume 50ml .. tapi mmg best aaa bau dia .. tapi seingat aku kan .. aku pernah beli perfume tu RM15 je aa kat chow kit .. hahaha nampak sangat perfume versi cetak rompak ..sugoi naaa bebudak zaman skrang ... ( ewah .. cam dah tua sangat je aku .. )

Jidai dah berubah agaknye .. masa zaman aku , kak fuza ngan kak salmah , kak aisyah pakai bedak tempek je .. hehehe .. sesungguhnya tidak la aku mengenali ape itu loose powder , lip glose, eye shadow dan segala alat mekap lain .. tapi menarik jugak .. hikhik teringin nak try tapi segan la plak .. maklum la aku ni mane la reti mekap mekap nih .. abeh kuat sapu bedak jonsen jonsen jek .. seronok gak tgk kohai kohai aku bermekap .. ju dengan Felissa Kosmetik nye .. Azie dengan Clinique nye .. Jaja dengan Revlon nye .. ermm mila ngan kak fuza ape ek ??? ..

Bak kate Noviax Vissage " Kecantikan Asli Bermula Dari Dalam ... " .. heheh dou shiyou !!! nak try gak aa nanti ...

Best lepak machi tadi lepas tgk latihan bola .. antar Amy ngan Tape .. lepak starbucks jap .. beli Caramel Frapuccino Y420.. memang sedap giler aaa .. harga pun gilerr gak .. kalo kat mesia RM12 gurai .. zetttt....ttaii tak beli ..

Balik machi terus gi dai 2 taikukang main badminton .. sebaik Puji datang awal .. ade gak partner nak main .. kalau tak takde sape la nak main ngan aku yg tak power nih .. lame giler tak peluh cam tadi .. terasa sihat seketika .. seketika je .. sebab balik badminton Puji buat kenduri laksa kat umah dia .. wayakppp .. makan mane leh tolak .. hikhik diet tak diet .. laksa nye pasal .. no problemo ..

Pueh arini beraktiviti ngan penghuni-penghuni Oita .. esok stat skolah balik .. kena check group jikken .. arap dapat same ngan Watanabe , Yamamichi ngan Yamada .. grup last year sebab takyah aku sesusah sambung litar .. sume derang buat .. aku tinggal kutip data je .. aiii mila mila .. bile la nak pandai .. !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami