Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Oct 22, 2004

letihss ..

sejak naik 3 nen ni , masa untuk diri sendiri semakin hilang ... masa untuk berehat rehat bersenang lenang dalam bilik pun dah takde .. ape tah lagi nak bershopping di jusco mahupun machi ... uwaaaaahhh letihnye badan ni .. hanya Allah je tahu .. tak sangka la plak naik 3 nen sibuk sampai camni .. rindunye nak berilek-rilek .. ermm maa ne .. bersusah-susah dahulu bersenang-senang kemudian ..

bilik pun dah tak rupe bilik .. kalau orang datang memang diharamkan masuk ... tak sempat nak mengemas .. tetiap ari balik kul 7 malam .. dah masuk isyak pun kat sini .. bukak posa pun besanye lepas isyak baru ngadap dinner tu pun makan ape yang ade je .. nak masak pun tak sempat .. pastu sambung lagi wat report .. pastu kul 12 dah letih tido .. pepagi buta gi skolah balik .. kibishiii naa kono seikatsu tte !!!

kalau ikutkan hati memang dah tak larat nak hadapi dugaan sibuk kat sini ni .. tak cukup tangan nak buat .. siap satu tambah lagi 2 .. adehsss .. ermm tapi bebel bebel pun keja kena siap jugak .. kalau tak , tak bleh sotsugyou ... baik buat je dendiam .. sensei-sensei denki memang kibishi tapi kalau buat bebetul insyallah takde masalah .. yoshh boku gambarimasu wa ..

buat teman-teman yg merindu gambar kite .. klik la kat gambar bawah ni .. :P



bersama penarik beca & menumpang glamer penari-penari di Asia Fusion Festival...hihihi




No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami