Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Oct 25, 2004

ensenzu menyeksa jiwa dan raga

akhirnya aku berjaya menghantar report jikken tsuchida sensei .. rase cam terlepas satu dugaan paling besar sem ni bile aku dengan jayanya melepasi report ensenzu nih .. segala soalan-soalan sensei dapat ditepis dengan bergaya sekali dan akhirnya dia terpaksa menerima report aku tu .. hehehe bukan ape .. sebab arini shimekiri nye .. dia kena terima aa sbb aku dah gambaru wat dengan lawa nye report aku tu ..

" saya terima je la report awak ni sebab arini shimekirinye .. saye tahu awak belajar dan berusaha untuk memahami tajuk induction motor ni .. tapi saye rase still blom cukup lagi .. "

" baik cikgu ... saye dah banyak kali round bace buku tu tapi still tak faham .. saye tanye tutor .. pastu tutor ajar yg tu je .. saya faham yg tu je la cikgu .. "

" tak cukup .. awak kena bajar lagi .. kalo tak awak yg susah kang .. faham ?? "

" haik .. wakarimashita .. mata gambarimasu "

" emm gambatte kudasai "

dan dengan rase lega teramat sangat dan senyum sampai ke telinga aku kuar dr bilik sensei dan memecut bike 2733 aku tu balik umah .. heheh bike la plak .. terase cam minah moto plak aku .. mueheh .. balik sebab tingin rase nak tido dengan nyenyaknye kejap pun jadi la .. al maklumla 2 minggu gundah gulana ngan report ensenzu nih .. menyiksa jiwa dan raga .. adehss

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami