Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Oct 6, 2004

pasrah

ada satu tanggungjawab yang perlu aku selesaikan dalam tempoh terdekat ini... tapi aku rasakan ianya terlalu berat dan tak mampu untuk aku lakukan .. namun .. tak mampu juga untuk aku biarkan ianya berlalu begitu sahaja .. ntah la ... pelbagai yang bermain di benak fikiranku sejak kebelakangan ini menyebabkan aku lebih senang bersendirian .. aku semakin takut untuk berhadapan dengan masyarakat .. ape salahku ?? ape yang membuatkan aku jadi begini ?? ntah .. aku sendiri masih menanti jawapannya .. atau perlukah aku sendiri menjawab ?? yang pasti .. perjuangan hidupku di sini perlu diteruskan .. itu impian mak dan bapak .. itu harapan mereka sejak mula mereka melihat aku di dunia ini .. melihat anak-anak berjaya dunia dan akhirat ...

ermm .. mampu kah aku ??

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami