Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Oct 12, 2004

perjuangan belum berakhir

arini bermulalah kembali perjuangan aku sebagai pelajar kat oita dai .. walaupun org lain dah lame stat .. bagi aku .. arini adalah hari pertama semester ini .. sebab ape ?? sebabnye arini aku stat jikken ( eksperimen ) dan ditakdirkan nasib yang agak kurang best .. arini jugak la grup kami terpaksa berdepan dengan tsuchida sensei yang agak kibishi .. tapi kali ni kami tak ditanya dengan soklan soklan maut sebab sensei nampak agak sibuk .. so sambil terkejar ke sana ke mari dia angnai jugak jikken kami ..

jikken ensenzu ni memang melemahkan kepala lutut aku .. ntah pebenda nye jikken pun aku tak faham .. ahli grup jikken aku kali ni dah tukar .. bukan lagi yamamichi ( yg agak hensem ) , watanabe ( budak kecik yg bijak ) , yamada dan edamitsu .. tapi dah tuka pada sato , otsuka , matsuo .. derang ni agak majime .. tak segile grup lepas tapi aku leh sembang ngan derang sebab derang ni same bengong gak .. so aku tak segan .. grup yg lepas tu sume walaupun giler tapi scorer kelas aku .. :P

camne nak buat report ni tak reti ... jumaat ni sebijik lagi jikken .. adehsss !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami