Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Oct 11, 2004

ohisashiburi ni ...

amy datang oita ... sebab terkandas nak gi tokyo .. woooo tak jadi gi tokyo baru datang oita eh amy .. hehehhe ... sedihnye kami tak dapat join mereka .. semoga ilmu sahabat-sahabat nanti dapat dikongsi bersama ..

tapi ............ kitorang pun tak melepaskan peluang untuk buat usrah sesama kitorang yg dah tertangguh lebih kurang 2 bulan .. ai maklum la bercuti .. alhamdulillah .. lepas balik mesia memasing dapat menge'charge' balik battery yang dah agak kong ... seronok rase dapat solat jemaah sesama , dgr tazkirah dari adik amy kite .. walaupun kejap tapi aku dapat merasakan ukhwah antara kami semakin rapat saiking .. dengan usrah jugak kami mengisi hati kami yang kadang-kadang goyah sebab memasing sibuk dan jarang mengikuti majlis ilmu ...

lepas solat isyak same-same , kitorang berangkat la ke destinasi seterusnya .. ape lagi kalau bukan s.u.s.h.i heheheh ... rupe-rupenye semua mengidam .. dan rupenye jugak memasing menunggu sape yang akan mengajak .. disebabkan sume memendam rasa .. maka akhirnya kak fuza telah memeletupkan belenggu di hati bile dia merupakan orang pertama yg mengajak makan sushi .. ape lagi .. sume pun 'JOM' laaaa !!! eheheh sesungguhnye sushi memang sering menggundah gulana kan hati kami berempat ... ahaks !!!



sape yang belum pernah kena penangan sushi .. sila lah cube .. pasti anda merana pastu.. heheheheh !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami