Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Jan 20, 2006

Kisah 3 hari yang lalu ...

3 hari yang penuh ujian ...
nak pi skolah tak larat
nak kayuh beskal pi klinik .. sejukk ( *grrrr...)
nak masak tak berdaye ...
abeh sekotak tisu ..
penangan virus SELSEMA sape la ni .. hehehe

dah nasib badan ...

alhamdulillah ... 3 hari dah berlalu ...

badan dah kuat sket ...
yeyy bleh gi skolah
tapi takmo kayuh beskal .. nanti selsema lagi
seb baik ade baki sekotak tisu lagi utk bekalan 2 bulan .. ( cukup kot ~ )

time kasih la bebanyak kepada mak mak angkat nihonjin ku yang sanggup bersusahpayah masakkan sup dan segala shokuji sepanjang sakit .. baiknye la makcik-makcik jepun nih .. aduihhh terharu ( walau pun tau derang tak bace .. ) .. thanks to them , thank you so much .. muacksss ...sayang nak tinggal diorang kat sini ... uwaaaa .... semoga kita berjumpa lagi ...

****

memang tgh musim selsema skrang nih .. unexpected la plak aku yg jarang kena demam selsema teruk nih bleh terkena ( tu la .. Allah kate KUN FAYAKUN .. ) sape suh konpiden sangat .. aduihhh seksa rase 3 ari takleh nak wat keja satu hapah pun .. duk tejelepuk je atas tilam tuh .. tensyen tensyen .. takpe la ujian sket je Allah bagi .. alhamdulillah dah sihat dah pun .. kalau sampai weekend ni tak baik lagi abeh la vacation aku weekend ni terpaksa di batalkan ... (*waku waku mode ) .. nak tau ape tunggu laporan seterusnye next week .. huhuhuhu ..

Kay lah .. nak sambung wat keja lab .. aduihhh ... gambare mila .. yoshhh !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami