Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jan 11, 2006

Satu Permulaan ...

Agak lama aku meninggalkan blog ni dah berabuk orang melayu kate ... kesibukan urusan harian menyebabkan tak sesempat nak buang abuk abuk yang beterbangan... alhamdulillah ni dah edit balik sesikit .. kire ok la kot ... lagipun aku sorang je bace blog nih .. kalo tak pun kengkawan aku je la nak bace pun .. nak kate pembaca blog ni ramai giler nipu aaa .. bukan glamer pun blog ni .. skadar syok sendirik jek .. kat sini je la nak bagi aku meluah rase ati aku nih ... tak kisah la orang nak kate ape yang penting aku bahagia ... :p

Alhamdulillah ... dah settle Mid-Term Presentation petang tadi ... senang je rupenye ahaks ! Ni lah presentation pertama aku sejak masuk ke bangunan electrical tuh .. and next time will be the final presentation .. ade baik buruknye .. presentation yang sket menyebabkan aku takyah nak prepare dengan perasaan gemuruh yang tak terkawal setiap kali kena present ... tapi gyakuni ... sebab kurang sangat present menyebabkan aku tak bape biase ngan perjalanan presentation .. nanti dah keja tatau la camne .. dengar citer engineer sokmo je nak kena present projek, kertas kerja dan sebagainya ... Semoga Allah permudahkan aku .. amin ..

Memang every year masuk bulan 12 sure kelam kabut ngan pelbagai keja ... sampai awal bulan 1 baru bleh rilek sket .. alhamdulillah dah settle beberapa perkara .. tiba lah masa untuk memberi kosentrasi sepenuhnya pada thesis .. tinggal sebulan je nak settle eksperimen dan penulisan .. aduhhh .. aku berharap sangat takde ujian berat dari Allah SWT dalam tempoh 2 bulan setengah nih ... untuk aku habiskan pengajian kat sini.. Dan kalau turunnya ujian dari Allah juga aku pohon Dia bagi aku kekuatan sepenuhnya untuk hadapi semua rintangan...

Sampai sini dulu la kot ... ngantuk dah ... oyasumik .. ZZzZzzzZ ...

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami