Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jan 29, 2006

uwaaaaa ...

Di kala kesuntukan masa begini banyak pulak ujian Allah bagi ... Memang sesuatu yang tak disangka dan walau apa pun yang terjadi aku tetap perlu meneruskan perjuangan .. tiada pilihan lain yang diberi ..

Hanya satu ini .. dan aku terpaksa jua melakukannya .. aku harap aku tidak menyesal dengan keputusan yang dibuat.. dan aku tahu ramai yang sudi menolong aku nanti .. semoga mereka memahami keputusan yang telah aku lakukan ini..

Dengan niat yang satu aku akan tetap meneruskan perjuangan ... Ya Allah .. permudakanlah hamba mu seorang ini .. Hilangkan kekusutan di hati , berikan aku kesihatan yang sempurna dan lapangkanlah hati ini semoga segala kerja kerja dapat diselesaikan sebaik mungkin ...

Yoshhh !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami