Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jun 30, 2004

Saiking aku rasa takde menda yang best berlaku dalam hidup aku melainkan dikelilingi report jikken yang berlambak-lambak dan report kelas ..


9:00am
Wake-up ... bersiap ke skolah
9:30am-6:00pm
Gi kelas .. takpun .. berkampung kat lab computer skolah ..
6:30pm
Balik umah .. baru carik nasik ( uwaaaa lapa ... )
7:00pm-8:00pm
Status di YM " Berehat " ... mmg waktu berehat la tu .. hehehe

Lepas tu sambung wat report sket .. study sket ..

12:00am
TIDO .. ZzzZZzZ !!!


Ni la rutin aku tetiap ari saiking ... kekadang sampai lupe nak makan .. sedey betul .. kekadang aku rase cam nak nangis je sebab letih sangat .. tapi aku rase ni baru sket .. ade senpai aku sampai tido kat lab .. buat keja .. tapi derang di pressure skali skala .. aku nih tetiap minggu di pressure dek sensei sensei yang kibishi .. dalam minggu nih report jikken aku kena antar kat Tsuchida sensei .. Dah 3 kali antar tak lepas lagi .. sebab ape ??? Sebab setiap kali antar dia tanye soklan .. tak dapat jawab .. balik cari jawapan ... bile dah dapat jawapan .. dah jawab pun .. dia tanye soklan lain plak .. kena balik cari lagi .. arghhhhh !!!!

Isk .. tapi tak baik mongku .. semua ni ujian belajar .. biasa lah tu .. ade senpai aku sampai tak sesempat nak balik umah sibuk nye pasal .. hopefully Allah perkuatkan hati aku dan tingkatkan kesabaran aku .. Insyallah .. harap DIA permudahkan aku .. lagipun aku sedang menghitung hari nih .. hehehhe

Balik kampung ... woo woo woo balik kampung ... woo woo woo balik kampung .. hati girang .. !!! Mueheheh ...

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami