Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Jun 3, 2004

Arghhh .. tensyennye !!!

(Petikan entry yang aku curi curi tulis masa dalam bilik jikken tadi .. )

Aku sekarang berada didalam sebuah bilik yang dipenuhi dengan ammeter, voltmeter, galvanometer,wayar yang berwarna-warni ... dan dikelilingi 3 orang sensei yang nampak macam yasashi .. tapi kibishi nye .. hanya Allah yang tahu .. dan ditemani dua group jikken seramai 9 orang jejaka-jejaka yang nak kate ensem .. tatau la tapi aku berjaya duk sebelah Yamamichi arini dalam bilik jikken ..... muahahhahah ... bangge gile aaa .. leh tanye dia .. padan muke dia kena jawab soklan aku banyak yang sangat banyak ..

Yamamichi sekarang berada disebelah aku tengah isshokenmeini menulis programming .. yang aku tak tak faham menda .. sangat rajin dia menulis .. aku jugak yang terjenguk jenguk PC dia tatau nak wat cemane .. uwaaa .. jenguk pun bukan nampak pun ..

( Alamak... Yamamichi telah melarikan diri ke meja sebelah .. camne ni ??? )

Ape yang derang buat nih .. aku tak faham aaaaaaaaaa .. derang ni tak faham ke aku tak faham ??Derang ingat aku bajar dalam bahasa ibunda cam derang ke ... derang cakap laju laju tu ..mane la aku faham .. tensyen aa camni .. nak termuntah dah aku tengokcommand-command C gengo ni .. dah la arahan dalam buku jikken pun tak faham .. jikken menda yg aku nak wat nih ... selamber je derang bincang 3 orang .. sian aku ngan Edamitsu .. derang wat bodo jek .. takpe la nanti tanye sensei lagi beshhh !!! tu pun kalo sensei nak ajar aaa .. Hara sensei pun same .. kalo terang kat aku mesti laju macam Tsubame Shinkansen yang baru siap utk JR Kyushu tu .. cam aku faham je ..

Isk .. apesal la orang jepun ni tak faham yang aku tak faham .. Salah aku gak .. dah tak faham tanye aaaaa .. yang duk dendiam sape suruh ..ahakss !!! (-.-#)

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami