Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jun 4, 2004

Nakanishi Sensei .. ?? huh !!!

Nak nangis rasenye bile dah 4 kali aku antar report kat dia .. selamber je dia memainkan report .. aku salah sikit je .. abeh diconteng satu page .. telupa satu garis abeh dia conteng satu gambarajah .. ingat dakwat printer aku free ke aaa ?? menda aku boleh tambah ngan pen itam sket je .. dah kena print balik baru leh antar .. ingat aku buat memain ke ???.. dua tiga malam tak tidur siapkan report dia .. dah 4 kali print pun tanak accept .. ape jenis sensei pun tatau aaa .. saje je cari kesalahan orang ... tak faham aku .. lantak aaaaaaaaa tolak markah pun .. antar minggu depan je la .. tanak accept sudah .. banyak lagi subjek lain aku nak kena study .. bukan nak ngadap report dia je .. cam bagus je .. ( ni tgh marah betul nih .. )

Yang Hara sensei pun same .. cam bagus je itazura bebudak .. pendek kate dedua orang sensei ni la paling #*&%# kat bangunan denki tu .. eiiii ikut nafsu aku rase nak membunuh je ari nih tau takkkkkkkkkkkk .... Hara sensei nye report kena tulis pakai pen dakwat ( ball-pen tak bleh ) ... bayangkan 10 helai lebih nak tulis pakai pen ... masak jari aku ... lepas tu takleh pakai liquid paper takleh ade teisei .. kena tulis kemas-kemas .. ade sket je salah .. abeh satu page kena tulis balik .. kanji sebijik salah pun saje je dia bulat ngan pen merah besar besar .. kekkyoku kena tulis balik satu page .. YA ALLAH ..... cam %+#$&%&* je sensei aku dua orang nih .. pastu bangga gi citer kat orang lain ...

"Hahahah padan muka bebudak nih aku kenakan .. " ( Ni aku dengar sendiri dari senpai aku .. sensei &#&%* tu la yang cakap kat dia .. )

Ingat bebudak study memain ke .. Tatau aa nihonjin memain .. aku ngadap report dia sampai tak cukup tidur .. boleh buat memain camtu .. banyak lagi subjek lain nak kena gambaru .. benci aaa derang buat camni .. sampai ati .. memang rase nak nangis je .. dah la aku sorang je pompuan dalam gakka tu .. apesal la sensei buat aku camni .. kalau ye pun sayang kat aku .. nak aku selalu melawat derang kat bilik tu .. jangan la bagi aku keja sampai camni .. nak aku datang .. aku datang bebila pun boleh .. sampai ati buat camni .. aku tak ampunkan sampai mati tau takkkk .. cari la aku kat akhirat nanti .. uwaaaaaaaaaaaaaaaaa

Benci !!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami