Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jun 11, 2004

(*^_^*) ureshiii ...

Malam tadi takleh tidur ... sebab terminum nescafe banyak sangat mase yassin .. ( kak fuza aa nih .. masak sambal pedas yang amat malam tadi .. berpeluh aku makan .. heheh ).. kat oita ni aku ngan itosan je tak makan pedas .. yang lain sume antu pedas .. jadinye masa yassin selalu aku ngan itosan aa paling kurushii .. heheheh

Walaupun tak baper leh tidur malam tadi .. aku telah berjaya bangun awal .. sebabnye ... hehehe

" Ello .. moshi moshi .. aaa saya nak tempah tiket balik mesia nih ... 6.8 - 2.10 ( dua bulan sehh !!! shiawaseiii ) .. boleh tak ? "

" Aaaa boleh boleh .. awak amik alamat mail saya nih .. nanti antar nama ngan alamat sume kay .. "

Yabebdabeduuuu !!!!!

Leh balik .. tak sabo .. walaupun agak mahal .. tapi aku rase Y82000 ni dah paling murah aku jumpe utk balik 2 bulan nih .. yeehaaaa macam macam plan dah ade dalam kepala .. sekarang tinggal gambaru utk exam je .. pastu boleh bersukaria ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami