Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Jun 13, 2004

Musee Parfum

Janji kul 10.00AM kumpul kat Shikido .. malangnye .. neboshichatta !!! Gomen ne minna ... ntah camne kul 10:02AM baru terjaga .. dah lebih 36 jam tak tidur .. tu aaa sampai nebou tu .. hehehe

Kelakar gile naik keta Pekan ngan Kak Lina .. disebabkan kami yg duk kat belakang nih sihat sihat belaka ( hehehe !!! ) .. maka kereta Honda derang yang sentiasa macho berada di atas jalan raya pun tidak dapat membendung keberatan kami ... hahahaha semput nak naik bukit .. tuka gear pun tak bape makan .. gomen ne !!!

Majide .. lawa Museum Perfume yg kami pegi tadi.. pueh amik gambar .. abeh satu kodak .. Macam-macam halangan sebelum sampai .. dah sesiap nak bertolak .. kunci keta Itosan ilang .. pastu tayar keta Itosan plak pancit .. isk .. sian .. tapi akhirnye sampai gak .. dah selamat balik pun .. alhamdulillah ..

Bermula la masa utk kembali mengadap report yang berlambak nih .. gambaru Mila .. !!!

Kenapa aku rase cam rindu seseorang nih ?? Sape ek ??

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami