Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jun 1, 2004

Terlebih rajin la plak arini

Semalam kelas banyak .. aku yg monteng ... Arini kelas takde aku plak yang pi skolah awal .. ntah ape kejadah aku pi skolah seawal kol 10 pg .. tau dah klas stat kul 1 .. tatau nak wat ape .. melepak kat BM sampai rehat .. kul 1 gi aa klas ..

Alamakkkk .. apesal takde orang nih ???

"Arini kelas cuti aaaaa " Miyamoto habaq ...

Wayakppp .. nyesal aku dtg awal .. last last aku tido kat BM .. heheh masuk kelas kul 3:00 lalok sebab bangun tido terus g kelas tak basuh muka .. hehhehe

p/s : Arini yamamichi kasik pinjam nota dia .. ensem mamat tu arini .. jaja dah kenal yamamichi .. amacam jaja ??? leh tahan kan ... aaa tu aaa akak cakap dah .. hehehe

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami