Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jun 5, 2004

Kisah aku disaman Pak Guard

Saiking banyak pulak menda tak best berlaku ke atas diri ini .. ape lah nasib ku .. aku selalu nasib tak baik .. selalu first time saje je nak buat jahat pastu kantoi .. dah bape kali dah jadi camni .. uwaaaa ...

Arini cam besa aktiviti riadah Oita Family .. badminton di dai 2 taikukang .. stat kul 6 tapi disebabkan sebelum tu aku dah janji ngan jaja nak gi umah makcik anai .. so dalam kul 8 baru aku dapat gi badminton .. sebab dah lambat aku naik la moto .. b4 this aku memang gi badminton naik beskal je .. saje je kali ni nak wat jahat sebab selalu senpai aku buat tak pernah kantoi .. selamber aaa bawak moto masuk skolah kot pintu belakang ( mmg pintu tu takde pak guard pun slalu .. ) masa masuk tu slamat aa sebab takde sape jaga ...

Masa balik .....

Ntah nasib aku tak baik .. tgh jalan ngan Jack, Mui ngan Fariq .. ternampak orang jalan bawak lampu picit ...

"Aaaaakkkk ... yabaiii .. pakcik guard !!!! "

( Abeh aaa .. mesti kantoinye .. mane ade pintu kuar lain dah .. nak lari nyorok tak sempat dah ... kalo aku lari mesti pakcik tu tanye bebudak 3 orang nih .... )

Dari jauh nampak pakcik tu jalan laju je menuju ke moto aku ..

"Woiii .. benti benti .. awak tau tak dalam skolah takleh bawak masuk moto .. apesal awak bawak .. salah ni tau tak .. bak mai matrik kad .. !!! " Dengan bangganya dia menengkin seorang perempuan kerdil seperti aku ...

"Err... errmm tak bawak .. sorri "

"Apesal tak bawak .. bak lesen memandu .. "

"Err .. tak bawak jugak .. "

"Ape awak ni .. jalan tak bawak sume ni .. bahaya tau tak .. bak je ape ape yg awak ade .. "

( Selamber aku nipu .. padahal sume ade .. maleh bagi lesen .. kang kantoi aku pakai lesen antarabangsa .. aku bagi k/p jepun aku .. hahahah padan muka pakcik tu .. )

Lepas dia salin nama ngan amenda tah .. dia pulangkan ..

"Nah amik nih .. lain kali jalan bawak menda penting penting nih .. jangan nak ngengade bawak masuk moto dalam skolah dah .. tau la saya nak wat ape nanti.. tau takkk ?? "

"Ermm sumimasendeshita .."

Hahahha .. kelakar tak pengalaman aku .. ni Jack punye pasal nih .. ko memang aaa Jack ... kalo tak sempat lagi aku nyorok .. heheheh

Dah banyak kali kantoi camni .. dulu masa first year aku nampak ade nihon jin parking satu tempat tu .. memang tau dah takleh parking situ .. saje je nak wat jahat .. KANTOI gak .. ahakss !! Memang nasib aku selalu tak baik aaa ..

Ade sekali tu plak aku send duit kat Mesia banyak la jugak pakai pos besa .. sebab b4 this senpai aku send duit banyak ke Mesia pakai pos besa tak kantoi .. aku pos KANTOI plak .. beribu RM duit aku kena curi .. tatau la sape mala'un yang curi duit aku tu .. uwaaaa ... malangnye nasib ku ...

Apesal nasib aku slalu kurang baik aaaa ??? .. Sape leh jawab ??

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami