Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Jul 1, 2004

Hima da na ...

" Chou hima !!! "

Hehehehe ... aritu bising banyak keja .. dah hima bising plak .. isk isk ape la nak jadi ngan aku nih ...

Frust giler arinih .. dari tengahari tadi aku gambaru wat strawberi keki .. uwaaaa for the 3rd time .. FAILED lagi !!! Atas hangit dalam tak bape masak .. ape nak jadi ngan aku nih .. asal wat keki mesti failed ... kek pandan jadi bengkang ..kek coklat jadi dodol .. kek strawberi tatau nak sebut jadi ape dah .. uwaaaaaaaaa frustnye !!! Dah berbunga bunga hati aku sejak semalam .. arini teringin nak makan kek buatan sendiri .. malangnye .. dah siap .. aku pun tak lalu .. tak sanggup aku nak bawak pi yassin tadi .. daripada org nipu kate sedap .. baik aku takyah bawak .. kang tgk muka sorang sorang terkulat kulat nak telan kek aku ... lagi keciwa .. hehehehe

Tu je la aktiviti aku arini .. ingat nak mengemas bilik .. tapi dah frust sangat keki tak jadi .. abeh plan aku arini sume .. uwaaaa .. takpe gambaru len kali plak ...

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami