Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Jun 8, 2004

Baito oh baito ...

Teringat masa aku baito ( keja part time ) haru tahun lepas .. Taihen gile masa tu .. nak kate tak cukup duit takde la jugak .. duit ade .. saje cari pengalaman .. Aku keja anto surat khabar .. hahaha lawak kan .. tak penah lagi dalam sejarah pompuan keja anto surat khabar ..

Bangun kul 2:45 pagi .. gi kedai amik surat khabar .. masukkan dalam bakul moto .. kalo ujan .. kena masukkan dalam plastik plak setiap helai surat khabar tu .. pastu baru leh isi dalam bakul .. Setahu aku masa tu aku diarahkan hantar surat khabar paling banyak ... kalo tak silap aku 157-160 keping sehari .. masa memula amik masa 3 jam sehari buat .. pastu dah besa boleh buat 2 jam setengah ..

Kul 3:30 pagi dah kena bertolak dari kedai ke kawasan perumahan yg aku kena anto surat khabar tu .. aku diarahkan anto kat kawasan dekat ngan skolah .. so majoriti student la yg amik .. kawasan aku tu 98% apartment .. tinggi-tinggi plak tu ... bangunan kat jepun nih lebih 6 tingkat baru leh ade lift .. dengan kate lain .. takde satu pun apartment yg aku antar tu ade lift .. dan org yg tempah sket je duk tingkat satu .. bayangkan aku naik tangga turun tangga .. satu apartment satu rumah je amik .. ade la dekat 100 apartment satu ari aku naik tingkat 2 , 3 , 4 ... kurussss giler masa tu .. hahahahha

Tapi malangnye aku buat sebulan je keja tu sebab lepas sebulan aku ditimpa kemalangan .. tu la .. sebelum keja aku tak stretching ... bangun pagi melompat terus gi kerja .. otot sume beku lagi .. lelame putus ligamen kiri lutut aku .. sampai arini bos tanye kaki dah baik ke lum ..

" Kamira chang .. kaki dah ok ke ? Kalo dah ok .. nanti kalau nak keja lagi cakap la ek .."

Hihihi .. tengok la ye bos .. skrang ni pun aku rase lutut kiri aku longgar semacam jek ..

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami