Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Jun 19, 2004

Meriahnye ...

Kehadiran Amy , Azie dan Jue .. ditambah lagi dengan kewujudan Jaja dan Kak Fuza yang sememangnye dah meriah .. telah memeriahkan suasana kami pelajar-pelajar Oita Dai ( Onna tachi je nih .. ) semalam ... hehehhe .. seronoknye .. dah lame menanti suasana meriah camni .. masing-masing sibuk saiking sampai tak sempat jumpe .. ade 6 orang 3 umah .. bahagi sorang satu biar takde yg sunyi .. heheheh .. azie bersama jaja , aku bersama jue n kak fuza bersama adik nye tersayang , Amy ..

Malam tadi kitorang telah membuat aktiviti yang agak lagha .. heheheh ... memang lagha giler aaa .. sebab sume tgh bengong baru abeh peksa .. aku je lom stat chukang pun .. ape lagi .. tak kering gusi tgk telatah sorang-sorang ... eiii meriahnye ... hehehehh ... Nak tahu ke ape aktiviti lagha kitorang tu ??? ... shhhh mane leh habaq .. rasia !!! .. heheheh hanya kami yg tahu .. tapi tatau la kalo derang ni telah memecahkan rasia kitorang di blog masing-masing .. muahaahhaha ...

Bestnye derang tido lagi .. masih berpeluk pelukan bantal busuk masing-masing .. aku je terpaksa mengadap report jikken yg berlambak nih .. tapi kan .. tapi kan .. tapi kan ... ade sesuatu yg best berlaku pagi nih .. membuatkan hati aku berbunga-bunga buat repot jikken nih .. hehehhe .. Yamamichi buat pertama kalinye cmail aku .. tanye pasal jikken .. muhahahha bahagianya .. malangnye aku tak dapat nak tolong dia sebab aku pun tatau .. hahahha dan dengan bangganya dia telah pun mengADD aku sebagai sahabatnya dalam MSN MESSENGER .. hahahha bestnye !!!!! ( Oh ... hatiku berbunga-bunga .. hahahahah )

Hahahah mengarut lagi .. sebenarnye tgh jeles tgk Jue tidur dengan nyenyaknye kat sebelah aku nih .. kay la nak sambung wat repot .. babai ...

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami