Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Jun 17, 2004

Goukaku

Alhamdulillah .. lepas satu paper .. ureshi giler tgk kejibang tadi .. result saishiken denkikiki kougaku dah lepas .. paper yang dari 5 aku leh jawab 3 je tu .. markahnye tatau la baper .. tapi tau goukaku je ... hehehe sassuga nasihat tutor aku leh pakai .. janji kertas jawapan penuh .. muhahahahha .. alhamdulillah bersyukur ke hadrat ilahi diatas kurniaannye melembutkan hati sensei ... ni yang sayang Todaka sensei nih ..

Tadi jikken hatsudenki .. jikken kedua mukatsuku .. Tsuchida sensei aaaa ... jikkennye senang je nak buktikan generator punye tokusei .. tapi sebab soklannye sume soklan membunuh .. menyebabkan aku rase tensyen nak melawat bilik jikken dia ..

"Aaa Kamira san .. awak tau tak beza antara tareshiki ngan jireishiki ? "

"Aakk .. ermm aaa tareishiki tu yg bla .. bla.. bla .. jireishiki tu bla .. bla .. bla .. pot .. pet .. "

Dengan konpidennye aku jawab .. tetiba ..

"Ape yang awak cakap ni Kamira san .. tu menda lain .. takde kena mengena ngan soklan saya nih .. ermm tak faham la tu .. takpe la .. Edamitsu .. ape jawapannye ?? "



Muahahahah .. walaupun malu sebab salah jawab .. tapi sensei masih mampu memberikan senyuman kat aku sebab dia tau aku ryugaksei .. sure takleh jawab nye .. hahahha ... At least aku menunjukkan daya cuba yang baik depan sensei .. walaupun tau salah .. heheheh ...

Kay la nak sambung wat report jikken .. jaa naaa !!!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami