Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jun 15, 2004

Saishiken yang .. ermmm

Arini saishiken kelas Todaka sensei .. Daripada 5 soklan .. 3 je aku leh jawab .. lagi dua tu isi tempat kosong nihon go .. heheehe ade kot 3 kali aku round bace .. ntah menda dia tulis sepatah pun tak faham .. last last .. akirameta .. takpe la sensei tau aku ryugaksei .. sure tak faham nye .. hehehe " the power of ryugakusei " .. (ayat tutor aku .. sebab dia selalu jeles sensei bagi rukhsah kat ryugakusei ..)

" Kamira san .. awak buat takat mampu je .. sensei sure kasik nye markah janji ade la bertulis dalam kertas jawapan awak tu ..jangan tinggal kosong .. "

Heheh .. tu la pengajaran tutor aku Kajiwara .. seorang yang sangat hensem dan bijak gilerrr ...walaupun dia agak jeles dengan kerukhsahan yang sensei bagi kat aku tu .. dia still mengajar aku dengan baik sekali .. segala kakomon dia menjadi milik aku setelah aku berjaya mengayat dia dengah ayat yg sangat power mencecah kelajuan cahaya .. ( ahahaha ape la aku ngarut ni ) .. shiawase giler .. sebaik dia dah ade awek .. heheheh .. isk aritu Yamamichi .. ni Kajiwara plak .. ahakss !!

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami