Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Jul 6, 2004

Suzuki aku wat hal lagi

Pueh berjalan ke Nishikimachi tadi semata-mata nak merepair moto aku yg separa bernyawa tu .. semalam bawak on the way ke Nagahama Matsuri .. terstop tepi jalan .. bukan takleh stat .. takleh gerak .. macam ade yg sangkut kat tayar .. kena sejukkan enjin baru leh gerak semula .. aiii ape dah jadi ngan buah ati pengarang jantung aku tu tah .. agaknye dia tau aku nak balik mesia tinggalkan dia 2 bulan kat sini kot .. majuk la tu .. alahai ...

" Oooo moto awak ni masalah kat brek ngan engine nih ... brek Y5000 engine Y5000 .. sume skali Y10000 .. "

" Hahhh !!! ichiman ??? " ( alamak mane la ade duit )

" Mahal ek .. aaa kalo brek takyah repair .. kena Y5000 je la .. boleh ? .. saya matikan brek blakang .. awak pakai brek depan je .. ok ? "

" Aaaa boleh la kot .. janji ade brek .. "

Mahalnye ichiman .. dah la tgh pokai nih .. nak cari duit kat mane nih ? skolar masuk akhir bulan nih .. mase nih la nak rosak pun .. cube la rosak mase duit ade ..

Isk ....

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami