Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Jul 20, 2004

lapar
 
maji lapar gile .. dedekat nak exam ni biasa sangat la kalo dapur tak berasap ... arini makan hokka ben je .. tak larat nak masak .. dah letih .. mahal jugak hokka ben ni .. tadi beli bento saba Y440 dalam lebih kurang RM12 sebungkus ... heheh sape suh convert RM mmg la mahal .. tapi tak kire memang mahal jugak .. tapi tak larat nak masak .. perut dah berkeroncong mintak diisi .. nasik tak masak lagi , ayam duk keras lagi .. sayur pun takde dalam peti ais .. bule dikatakan peti ais tu dah clear sebab dah nak balik nih .. ( 2 minggu lagi .. tapi semangat kemain lagi .. ahakss !! ) 
 
tak sabar nak balik .. tadi call mak .. dengar suara mak .. rase cam nak nangis sebab rindu sangat .. pastu dengar adik riuh riuh kat blakang mak .. suh belikan jagariko .. uwaaaa nape rindu sangat ngan mak nih ..
 
nak balik .. cepat la .. apesal rase lambat sangat masa berlalu nih .. !!!


No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami