Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jul 23, 2004

tipah tertipu tipu tertipah :D 

adehsss !!! semput dengar lagi 8 paper nak kena tempuh .. waduh waduh .. apakan bisa ku tempuh dugaan berat sebegini yaaaa bapakkkk ??? heheheh .. aku kepeningan setelah abeh menatap 2 paper tadi ..

satu paper .. maaa maa ok la kot .. buleh la jawab gak .. tapi satu paper lagi paper yang aku akirameta ari tu .. ermm setelah mendengar nasihat senpai ngan kohaitachi ..

" kalau ye pun akirameta .. jangan la antar kertas jawapan kosong .. try la mane yg mampu "

maka aku pun try la sebaik mungkin walaupun tak berapa baik .. hajat nak meniru tak kesampaian bile kobayashi sensei lebih bijak dari aku .. muehehhe .. ( ingat nak menipu sensei ... isk .. bijak plak sensei aku sorang nih .. ) mane tak nye .. pueh aku conteng meja dengan jawapan-jawapan kakomon lepas .. ( sebab aku tahu sensei takkan kuar soklan lain nye .. dia besa kuar soklan same tetiap tahun .. ) sejam sebelum exam aku dah sampai kelas  ... cari meja paling strategik skali nak conteng dan aku fikir tak kantoi la kot ... isk .. sensei aku sorang nih .. memang bijakkk ... elok je dia masuk .. bebudak dah amik tempat sume .. dah ready nak amik exam ..

" ok .. sekarang awak sume tuka tempat .. yang lane kanan tuka ngan kiri situ .. yang hujung skali tuka duduk lane nih .. "

uwaaaaaaaaaaaaa .. tensyen aku .. penat tulis atas meja ... dah la tu..  soklan yg kuar mmg sejibikkk .. sebaik la banyak jugak yg aku sempat hafal mase duk conteng-conteng tu .. dan sebaik jugak takde org duk ganti tempat yg aku duduk tadi .. kalo tak .. boleh score aaa dia .. ( jelesss :P ) nyahahahha ..

* pengajarannye .. jangan sangka sensei yg 'diam' itu .. tidak bijak .. muehehheh :P


No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami