Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jul 17, 2004

Pulangkan cinta hatiku

Semua pompuan same ek ???

Nape ?

Ye la .. jauh je nak putus .. sorang utara sorang selatan dah tak tahan .. ( ape yg di tak tahankan pun aku tatau la .. )

Ermm .. same la cam laki .. bukan sume laki 'buaya' kan .. ??

Pelik la aku .. apesal orang kat sane tak faham pompuan tu dah ade yg punye .. nak kaco jugak ?

Kalau niat berkawan pun dah lari .. bukan kerana Allah .. segala yang berlaku pun lari jugak la .. kalau niat berkawan untuk jadi teman keluar-keluar , teman shopping ,teman bermanja sebelum kahwin .. sebab tu nak yang dekat je ( kalau jauh mane dapat ) .. kalau niat ikhlas berkawan kerana Allah insyallah tak timbul masalah nih ...ntah la ..  Aku rase masalah ni pun berpunca dari pompuan tu sendiri jugak kot .. kalau tak layan takde la masalah .. kan ?? Perempuan ade hak untuk menolak kalau dia tak mahu ..

Ye la .. tapi kalau mamat tu pun tak kacau dia .. takkan dia nak berubah hati .. ??

Ko percaya pada jodoh dan takdir tak ???

Percaya .. !!

Aaaa kalau percaya .. ko yakin la yang dia bukan jodoh ko .. kalau dia lari kehujung dunia pun kalau dia jodoh ko .. tak kemana nye .. dan .. kalau ko dah plan everything pun .. kalau bukan dia jodoh ko .. takde jugak .. tul tak ?? Takyah la nak usaha tarik dia balik .. biarkan dia pergi .. kadang kadang dengan diam pun boleh mengajar ..

Betul la tu .. tapi penat dah bercinta nih ..

Tu semua kerja Allah SWT .. ujian datang pun dari Allah .. Allah takkan uji hambanya melainkan dia tahu kemampuan hambanya tu untuk melalui sume tu .. nampak tak betapa Allah sayangkan ko .. sekurang-kurangnya dia ingat dan cube menguji sejauh mana cinta ko kat Dia berbanding perempuan tu ..

Kan .. tapi aku sedih la .. nape dia buat camtu kat aku .. aku setia gile kat sini .. berusaha mencari rezeki untuk kami lepas kahwin nanti .. tiba-tiba nak putus ..

Perempuan yang baik untuk lelaki yang baik .. ade hikmah disebalik kejadian ni .. kalau bukan arini , esok , lusa .. setahun , 10 tahun .. atau mungkin lepas mati nanti .. pasti ade hikmahnya .. yakin je la sahabat .. doakan kebahagiaan dia dan semoga kau bertemu someone yang lebih sesuai dengan ko ..

Ermmm ... :(

* Perbualan seorang dengan seseorang ... tertarik untuk di adaptasi balik dalam blog aku nih .. bukan ape .. saiking banyak sangat citer orang di'ambil' dan meng'ambil' .. aku tak suke aa cite camni berlaku kat kawan-kawan aku .. yang di'ambil' ataupun meng'ambil' .. sedih .. :(

 


No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami