Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Jul 2, 2004

Berhenti Berharap

aku tak percaya lagi atas apa yang kau beri
aku terdampar di sini tersudut menunggu mati

aku tak percaya lagi akan guna matahari
yang sinarnya terangi sudut gelap hati ini

aku berhenti berharap dan menunggu datang gelap
sampai nanti suatu saat tak ada cinta kudapat

mengapa ada derita bila bahagia tercipta
mengapa ada sang hitam bila putih menyenangkan

aku pulang...tanpa dendam
kuterima.. kekalahanku

aku pulang...tanpa dendam
kusalutkan.. kemenanganku

kau ajarkan aku bahagia, kau ajarkan aku derita
kau tunjukkan aku bahagia, kau tunjukkan aku derita
kau berikan aku bahagia, kau berikan aku derita


Puas aku nak memahami lagu nih .. dah 4 kali dengar baru dapat tangkap maksud dia ... sedih .. ntah kenapa aku rase lagu ni sedih sangat ..

Masa bercinta .. janji manis je ... sayang sampai mati .. lautan api akan kurenangi .. onak duri sanggup kuharungi .. dah bosan ??

" Errmm .. nak buat camne dah takde jodoh .. dah takleh nak rase SAYANG tu .. "

Camtu la manusia .. dan semudah itu jugak cinta beralih arah .. .. dah tak nak .. dah ilang rase sayang .. tak fikir pun ape si dia rase .. tu la sebenarnye hakikat bercinta ..orang kate .. kalau takut kecewa .. jangan bercinta .. tapi .. bakpe bercinta kalau nak kecewa .. ??? kan ...

Sesungguhnya cinta sejati ialah cinta Ilahi ... nak bertemu cinta itu tak semudah kata-kata .. tak semudah mendapat cinta manusia .. cari .. cari .. dan cari .. kemanisan bercinta .. nikmat berkasih-sayang dengan-Nya akan pasti akan terdampar di depan mata .. Insyallah

Aku pun masih mencari ...

No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami