Fakhri & Mila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Muadz Hero No.1

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Mus'ab Hero No.2

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Nukman Hero No.3

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Nuwairatul Iman

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jul 9, 2004

Eppy Besday Kak Fuza

Besday senpai aku sorang nih ari nih .. kemain lagi eppynye dia .. maklum la dapat handbag putih yg comel gitu ... eiii shiawase dana ... ni yang jeles nih .. bile la aku leh dapat cenggitu .. nak la jugak .. takpe takpe countdown balik mesia lagi 28 hari .. yabedabeduuu .. tak sabo nak jumpe ****** ( terpakse di tuttt !! kan .. hehehe )

Ari for the first time aku berjaya buat kek dengan jadinye .. kali ni kek coklat aku dah tak jadi dodol .. kali ke-4 baru menjadi kek aku .. setelah aku memodifiedkan sket resepi .. dah kukus mengikut masa yang ditetapkan .. alhamdulillah success .. dah tak malu nak kasik bebudak oita rase .. hikhik ... tatau la betul sedap ke tak .. tapi aku rase sedap .. kalo org lain kate tak sedap .. gomen na .. perasan terlebih plak aku .. mueheheh !!!

Sempena besday kak fuza arini .. aku ngan jaja telah mendecorate atas kek tu buh nama kak fuza .. heheheh nak tgk gambar kek aku ???? aaa sila la klik di sini .. nak lagi .. aaa ni lagi gambar ... punye la bangge ngan kek sendiri .. comel kan ?? .. bukan ape .. first time jadi .. tu yang bangge tu .. hehehe ..



No comments:

Post a Comment

Sponsor Kami